دوره آموزشی

لینک ثبت نام کلاس آنلاین پاییزه بازی ریاضی

خانه کودک آنلاین مشکوه


خلاصه :

ثبت نام کلاس آنلاین بازی ریاضی

به نام خدا ⚘

بازی، طبیعی‌ترین وسیله آمـوزش کودکان است. کودک از طـریق بـازی آموزش می‌بیند، چیزهای تازه‌ای کشف می‌کند، به خاصیت اشیا پی می‌برد‌، رفتار بزرگ‌ترها را تقلید می‌کند، دنیای اطراف خود را می‌شناسد و به افکار خود نظم می‌دهد. بازی، حس کنجکاوی کودک را تحریک می‌کند و به او چـیزهای تازه‌ای می‌آموزد. 
 
بازی به رشـد و پیـشرفت روزافزون کودک کمک می‌کند. کودک از بازی کردن لذت می‌برد؛زیرا در بازی می‌تواند دست به فعالیت‌هایی بزند که در واقعیت برایش امکان‌پذیر نیست. بازی‌ روشی‌ است‌ که در آماده‌سازی ذهن برای‌ یادگیری‌ مـهم‌ اسـت. 

سرگرمی‌ها‌ و بازی‌های‌ ریاضی‌، شرایط و زمینه مساعدی برای رشد ذهنی، تقویت قوه ابتکار، تخیل‌ و تفکر تحلیلی، تمرکز فکری و تحکیم نـیروی ارادی بـرای مـقابله با مشکلات روزافزون زندگی اجتماعی و شغلی فراهم مـی‌آورند و سـبب‌ می‌شوند‌ فراگیرنده‌ درک کند که دنیای دانش، مهم و هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است.  بازی‌های ریاضی، باعث می‌شوند دانش‌آموز، ریاضی را‌ در‌ طول‌ زندگی خود دوست داشته باشد و آن را در زندگی به کار ببرد. تدریس در‌ قـالب‌ بـازی‌های‌ مـورد علاقه کودکان، یکی از بهترین روش‌های تثبیت و تسریع یادگیری ریاضی است. اگـر‌ آمـوزش‌ از طریق بازی صورت بگیرد، دانش‌آموزان زودتر مطالب را می‌فهمند و دیرتر فراموش می‌کنند‌. استفاده‌ از‌ بازی در تدریس درس ریاضی هـرچند تـدریس را طـولانی‌تر می‌کند، اما یادگیری را عمیق‌تر‌، دلپذیرتر‌ و عملی‌تر می‌نماید.
 

این دوره آنلاین بازی ریاضی که به کشف ریاضی در بستر زندگی کودک دلبندتان کمک می کند را از دست ندهید .

 

شروع کلاس : یکشنبه ۲۳ آبان ماه

زمان کلاس : یکشنبه ها

ساعت کلاس : ۱۵:۰۰ تا ۱۵:۴۵‌

تعداد جلسات : ۸ جلسه

هزینه کلاس : ۲۰۰۰۰۰ تومان

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران