رویدادهای مدرسه

هیئت محبین الزهرا علیها السلام


خلاصه :

دوشنبه ها ی هر هفته با زیارت عاشورا در متوسطه دوره دوم

همه ی هفته ها در دوشنبه های مشکوه هیئت محبین الزهرا سلام الله علیها بر سر سفره فاطمی،آن صبور لا یزال نبوی،سر به فلک کشیده و در مقام رهگذارهای هستی،حضور او را به کائنات دل دانش آموزان برای بهبود هوش معنوی از طریق مولفه های هدایت دینی تا عجین شدن با سبک فاطمی اصیل به معنویت در رسیدن به سرمایه های روانشناختی مذهبی رقم می زنیم.

امام صادق‏ علیه السلام فرموده‌اند: خداوند سوگند یاد کرده که زیارت زائری که زیارت عاشورا را تلاوت نماید، بپذیرد و نیازمندی‌هایش را برآورده سازد. او را از آتش جهنم برهاند و در بهشت برین جای دهد و همچنین حق شفاعت و دستگیری کردن از دیگران را به وی عطا نماید.
در کتاب مفاتیح الجنان و قبل از متن زیارت عاشورا، حدیثی از امام باقر در ثواب این زیارت آمده است که می‌فرمایند: به تحقیق این دعا دعایی است که ملائکه آن را می‌‏خوانند و خداوند در قبال آن برای تو صد هزار هزار درجه می‏‌نویسد و مثل کسی خواهی بود که با امام حسین (ع) شهید شده باشد. نوشته شود برای تو ثواب زیارت هر پیغمبری و رسولی و ثواب زیارت هر که زیارت کرده حسین‏‌ (ع) را از روزی که شهید شده است.
مداومت بر زیارت عاشوار یکی از راه‌های سعادت انسان است و همانطور که در روایات و سفارش بزرگان به آن تاکید شده است باید با آن انس گرفت.
در متوسطه دوره ی دوم هر دوشنبه الحمدالله توفیق زیارت حضرت اباعبدالله الحسین روزی همه ی ما می شود.و بعد از آن مهمان احسان ایشان هر بار با نیت خالصانه ی تعدادی از عزیزانمان می شویم.و امیدواریم که به لطف و برکت حضرت حاجت روا و عاقبت بخیر باشیم ان شاءالله😊
.
.
.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران