دوره آموزشی

تابستان۱۴۰۰

تابستانه مشکوه-طرح طوبی-شیرینی خانگی

مشکوه


خلاصه :

شیرینی به ماده غذایی گفته میشود که ماده اصلی آن شکر یا پودر قند باشد و در تعریف آن‌قدر گسترده است که شکلات‌ها را هم در بر می‌گیرد. 

شیرینی خانگی

شیرینی به ماده غذایی گفته میشود که ماده اصلی آن شکر یا پودر قند باشد و در تعریف آن‌قدر گسترده است که شکلات‌ها را هم در بر می‌گیرد. در اغلب شیرینی‌ها، آرد و تخم‌مرغ ماده اصلی دیگری علاوه بر مادهٔ شیرین کننده بشمار می‌آیند.شیرینی ها  انواع گوناگون دارند.در این دوره آموزشی  با انواع شیرینی های خانگی آشنا می شویم.

افرادی که وارد حوزه ی شیرینی پزی میشوند  باید بتوانند سازمان یافته عمل کنند و کارهای خود را با جزییات بیشتری دنبال نمایند. تهیه دسر اغلب نیازمند مواد تشکیل دهنده متعددی است که باید هر کدام به تنهایی آماده شود و سپس در کنار هم قرار گیرد تا یک محصول نهایی ایجاد شود. هر ماده تشکیل دهنده ای باید به دقت اندازه گیری شود و به درستی و با مقادیر مناسب اضافه گردد. قطعا صبوری در کار نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

پس برای یادگرفتن هنر جدید، افزایش خلاقیت ، آشنایی با مواد غذایی مختلف ، تقویت صبوری دلبندمان و برای داشتن عصرانه های خوشمزه حتما در این کلاس شرکت کنید.

 

شروع ثبت نام : 13 تیر

پایان ثبت نام : 30 تیر

 ساعت  :  10:55-10:15

 

تعداد جلسات : 6 جلسه

 

هزینه دوره :150000هزارتومان

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران