دوره آموزشی

تابستان۱۴۰۰

تابستانه مشکوه-طرح طوبی-دومینو

مشکوه


خلاصه :

خانواده ای از بازی ها که براساس کاشی( tile-based games ) بوده و شامل اشکال هندسی مستطیل شکل است که با نام بازی دومینو شناخته می شود.

*ظرفیت تکمیل شد*

خانواده ای از بازی ها که براساس کاشی( tile-based games ) بوده و شامل اشکال هندسی مستطیل شکل است که با نام بازی دومینو شناخته می شود. معمولا جنس قطعات استفاده شده در پک های دومینو از چوب یا پلاستیک بوده و اشکال پلاستیکی آن نیز تنوع رنگ زیادی دارند.🔷🔶🔹🔸🔻🔺🔲▪️🟧🟨🟩🟦

 

 

معمولا در بازی دومینو قطعات بر طبق نقشه ای معین به صورت زنجیروار چیده می شوند. با بر هم زدن تعادل یک دومینو، و اصابت آن با دومینو دیگر، تمامی دومینوها که به صورت زنجیر وار در کنار هم جای گرفته اند بعد از برخورد متوالی با یکدیگر دچار فروپاشی شوند.

 

 

فواید و اهمیت بازی دومینو برای کودکان

از جمله فایده های آموزش بازی دومینو برای کودکان میتوان به بالا بردن ضریب هوشی و افزایش توانایی آنها در هوش و تمرکز اشاره کرد.  اگر چه آموزش بازی دومینو تنها به کودکان اختصاص نداشته و تمامی افراد در هر سنی می توانند از این بازی لذت ببرند.💕 ولی به دلیل اینکه کودکان در دوره رشد فکری و ذهنی قرار دارند آموزش دومینو برای کودکان بسیار مفید تر خواهد بود. در زیر به بعضی از مزایا و اهمیت آموزش بازی دومینو پرداخته شده است:🥰

 

آموزش دومینو برای کودکان از انواع جهات آموزشی و فکری، خود تاثیرات مفیدی در هوش و استعداد کودکان دارد. 

در این بازی انتخاب یک راهبرد معین و اجرای نقشه ساخت دومینو به انتخاب های فکری نیازمند است که خود باعث تقویت خلاقیت در کودکان می شود.

 

شروع دوره : 1400/04/02

پایان دوره : 1400/05/13

 ساعت  :  11:40-11:00

 

تعداد جلسات : 6 جلسه

 

هزینه دوره :180هزارتومان

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران