دوره آموزشی

فلسفه برای کودک

لینک ثبت نام کلاس آنلاین فلسفه برای کودک ، تابستانه شاد

خانه کودک آنلاین مشکوه


خلاصه :

ثبت نام کلاس آنلاین فلسفه برای کودک ، تابستانه شاد

 

به نام خدا⚘

بطور اساسی هدف فلسفه برای کودکان بر این اصل استوار است که کودکان بتوانند به پرس وجو بپردازند، خودشان فکر کنند و در زندگی اهل تفکر باشند.
در آموزش فلسفه ، کودکان یاد می گیرند  که برای یادگیری خود ارزش قایل شوند، به اندیشه و عقاید خود و دیگران احترام بگذارند .

 برخی از فواید فلسفه برای کودکان ، پرورش مهارت‌های تفکر خلاق و نوآوری، توانمندسازی کودکان در امر گفتگو و یادگیری آداب گفتگو، افزایش مهارت‌های کلامی و شنیداری، پرورش علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به آموختن، پرسشگری، استدلال و پژوهش،کاربردی سازی مفاهیم منطقی و فلسفی در زندگی روزمره، آموزش مهارت‌های زندگی و ارتباط سالم، پرورش هوش اخلاقی و دوری از سلطه‌گری و سلطه‌پذیری ، افزایش عزت نفس و جرئت‌مندی (نه زورگویی  و نه زورشنوی)،  تقویت تفکر انتقادی و حل مسئله است .


فلسفه در معنای فلسفه‌ورزی و پرسیدن سؤالات اساسی درباره ماهیت چیزها، می‌تواند به کودکان کمک کند تا ابعاد مختلف زندگی خود را ارزیابی و داوری کنند. درواقع از طریق فلسفه‌ورزی، کودکان ابعاد زندگی خود را تشخیص می‌دهند و گزینه‌های مختلفی را که با آن‌ها مواجه‌اند، شناسایی می‌کنند. بسیاری از اندیشمندان این عرصه بر این عقیده‌اند که فلسفه برای کودکان برنامه‌ای برای افزایش مهارت تفکر نقاد و خلاق در درک مسائل فلسفی نزد کودکان است .

دراین‌کلاس دلبندان ما به یادگیری مهارتهای اساسی و بنیادین همراه با داستانهای جذاب می پردازند.

 

شروع کلاس : سه شنبه ۲ شهریور ماه

ساعت کلاس : ۱۵:۰۰ تا ۱۵:۴۵

تعداد جلسات : ۴ جلسه

هزینه : ۱۰۰۰۰۰ تومان

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران