رویدادهای مدرسه

مدرسه مجازی مشکوه


خلاصه :

   👈مدرسه آنلاین مجتمع  آموزشی مشکوه از ابتدای شیوع ویروس کرونا بعنوان یکی از مراکز پیش رو فعال بوده است و با قوت هر چه تمام تر به کار خود ادامه خواهد داد.

👈با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس،مجتمع آموزشی مشکوه با اقدام بسیار سریع و به‌موقع در جایگزینی شیوه‌های آموزش مجازی  موفق شد میزان تاثیرات منفی تعطیلی مدارس را بر آموزش تا حد بسیار زیادی کاهش دهداز طرفی با توجه به زیرساخت‌های مناسب آموزش الکترونیکی که طی یک برنامه‌ریزی بلندمدت از چند سال قبل در مجتمع مشکوه فراهم شده بود، ارائه‌ آموزش مجازی از همان ابتدا با استانداردهای فنی قابل قبولی آغاز شد و این موضوع توانست نقش بسیار مهمی در کسب رضایت کامل دانش‌آموزان و معلم‌ها و همچنین حفظ کیفیت آموزش ایفا کند.

👈کلاس های آنلاین متنوع،شیوه های ارزشیابی و ارزیابی آنلاین، کارنامه آنلاین،تعاملی بودن سامانه،صوت و تصویر نامحدود،انجام فعالیتهای گروهی برای دانش آموزان از نقاط قوت مدرسه آنلاین مشکوه است.

👈مهم‌ترین اصلی که  در دوران کرونا برای مجتمع آموزشی مشکوه در تمام مقاطع اهمیت ویژه دارد،یکسان بودن کیفیت آموزش مجازی دانش‌آموزان و یادگیری آنها در سطح آموزش حضوری است.


👈مجتمع آموزشی مشکوه در سال جدید  سامانه مدرسه مجازی خود را مطابق با اخرین‌ استانداردها بروز  کرده است.

👈تمام تلاش همکاران ما در مجتمع آموزشی مشکوه  در این چند ماه گذشته معطوف بر این بوده است که تاثیر منفی شرایط موجود بر کیفیت آموزش به حداقل ممکن برسد.  امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر برای ارتقاء شیوه‌های آموزش مجازی به‌کار رفته  و همچنین پشتکار و جدیت مضاعف دانش‌آموزان و همراهی خوب معلم ها، شاهد حفظ کیفیت آموزش در همه مقاطع باشیم.

👈معلمان تلاشگر و دانش‌آموزان کوشا ما نشان داده‌اند که این موضوع در صورت اراده و همراهی حتما دست‌یافتنی است.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران