دوره آموزشی

ثبت نام کلاس آنلاین پاییزه نمایش خلاق

خانه کودک آنلاین مشکوه


خلاصه :

ثبت نام کلاس آنلاین پاییزه نمایش خلاق

 

به نام خدا⚘

مایش خلاق را می توان اینگونه تعریف نمود که نمایش خلاق جریانی است متفکرانه  که از طریق محرکهای گوناگون  مانند واژه ها، موسیقی، اشیاء، رویدادها و غیره …، باعث فعال سازی شبکه ذهنی افراد می شود. 

 
نمایش خلاق را می توان اینگونه تعریف نمود که نمایش خلاق جریانی است متفکرانه  که از طریق محرکهای گوناگون  مانند واژه ها، موسیقی، اشیاء، رویدادها و غیره …، باعث فعال سازی شبکه ذهنی افراد می شود. و یک اجرا که به بیان تداعی ها  می  پردازد. اما در نگاهی جامعتر و بیانی ساده تر، نمایش خلاق شکلی از وانمود بازی مبتنی بر بداهه پردازی است که طی فرایندی، صحنه، رویداد، مشکل یا واقعه با هدایت مربی توسط کودکان مورد بحث قرار گرفته، طراحی می شود و به اجرا در می آید.
  
این فرایند به طور طبیعی به کودکان اجازه می دهد تا به بازسازی تجارب گذشته خود بپردازند. در این فرایند بازیگر از طریق اعمال خود به نماد سازی  و بیان تداعی-ها، عواطف یا تفکراتی که از طریق محرک ارائه شده برانگیخته شده اند، می پردازد. شیوه بیان  اجرا کننده ممکن است لحن صدا، زبان بدن ،حرکت، تصویر، بازی و یا نماد پردازیهای مشابه باشد که در همه موارد، روش بیان نماینگر احساسات و نیز تفسیر منحصر به فرد اجرا کننده نمایش خلاق از محرک ارئه شده می باشد.🌟

هدف نمایش خلاق فراهم آوردن تجربه ای خلاق و ارزشمند برای کودکان است که درآن می توان مسائل آموزشی وپرورشی راباظرافت هرچه تمام جای داد.☘️

نمایش خلاق
 راهی برای آمیزش هنر وآموزش است وبه منزله یک شیوه مطلوب یادگیری است که درعین حال باعث رشد شخصیت وپرورش ذهن وخلاقیت کودکان میشود.
 
 شروع کلاس : سه شنبه ۱۸ آبان ماه
زمان کلاس : سه شنبه ها
 ساعت کلاس   :  ۱۳:۰۰ تا ۱۳:۴۵
تعداد جلسات : ۸ جلسه
هزینه دوره :۲۰۰۰۰۰تومان

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران