رویدادهای مدرسه

اهمیت دوره متوسطه اول

چرا دوره متوسطه‌ اول نقطه عطف دانش آموزان است ⁉️


خلاصه :


چرا دوره #متوسطه_اول نقطه عطف دانش آموزان است ⁉️

دوره #متوسطه_اول به دلیل شکل گیری شخصیت و پایه ریزی تحصیلی دانش آموزان ؛ از اهمیت ویژه ای برخوردار است .‌

این دوره پلی است که دانش آموزان را از مقطع ابتدایی به مقطع متوسطه دوم هدایت می‌کند و تاثیر زیادی بر موفقیت های آتی آن ها دارد .✌️

در این زمان، اگه فرزندمان یاد بگیره مسئله حل کنه ، فکر کنه ، بپرسه و تجربه کنه ...🤓

نسخه ای از خودش رو می سازه که آماده ی آینده است ...🛤

ما نمیخوایم بچه ها فقط برای درس خواندن آماده بشن ؛ 📚میخوایم یادبگیرن چطور برای زندگی واقعی تصمیم بگیرند و مهارت هایی بسازن که تو آینده به کارشون بیاد ..😊

انتخاب مدرسه در این مقطع ؛ فقط انتخاب یک فضای آموزشی نیست 🏢

انتخاب مسیریه برای رشد ، برای ساختن یک

" فرد آگاه ، توانمند و مسئول " 

در مجتمع آموزشی مشکوة در مقطع #متوسطه_یک منتظریم تا با هم مسیر توانمند شدن و دیده شدن رو شروع کنیم..🛣

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران