رویدادهای مدرسه

هیجان های کودکی در سه شنبه های اردویی


خلاصه :

در سه شنبه های خانه کودک مشکوه هیجان و انرژی جور دیگری موج میزند و کودکانمان می دانند که در این روز خاص از هفته تجربه های جدیدی را خارج از قواعد همیشگی خواهند داشت...

تعلیم و تربیت یكی از مهمترین اموری است كه بشر از دیر باز به آن پرداخته و با افزایش آگاهی انسان از اهمیت ضرورت این فرایند، سعی شده است كه بیشتر از قبل قانونمند و هدف مدار شود. ضمن بررسی روند و اهداف برگزاری اردوهای خانه کودک از شما دعوت می کنیم تا مابین این مباحث از دیدن تصاویر زیبای اردوهای برگزار شده نیز لذت ببرید.

 

آشنایی با گونه حیوانات در باغ وحش پارک ارم 2 مهر

 

 

 

آشنایی با شغل آتش نشان و ابزار کار شان در بازدید از ایستگاه آتش نشانی 9 مهر

 

 

 

اردوی تفریحی و شاد سرزمین عجایب 16 مهر

 

 

 

اردو در حقیقت بخشی از جریان تعلیم وتربیت است كه بچه ها به دور از فضای بسته كلاس و اغلب در هوای آزاد و فارغ از مقررات و قوانین خاص مدارس و مهدکودک ها و براساس علایق و رغبت های خود به فعالیت های ویژه می پردازند و از این رهگذر شخصیت آنها در ابعاد ذهنی،‌عاطفی،‌اجتماعی، اخلاقی و … به طور متعالی رشد می یابد. به همین منظور خانه کودک مشکوه سه شنبه های هرهفته را به این مهم اختصاص داده است.

 

بازدید از ورزشگاه و انجام  بازی های شاد و جذاب 23 مهر

 

 

 

تنفس در هوای معنوی امام زاده صالح فرحزاد 30 مهر

 

 

 

آشنایی با انواع شغل ها در اردوی مهارتی بازدید از تره بار 14 آبان

 

 


با توجه به این که «ضرورت برگزاری اردوها» با تکیه بر آموزش یک اصل ثابت شده است اما بی‌ برنامگی در اردو نیز می‌تواند آثار زیانباری بر روح و جسم کودک برجای بگذارد زیرا که لازم به ذکر است که اردو بستر مناسبی برای مباحث تربیتی و شناختی کودکان است و مزایای بیشماری را برای کودک به ارمغان می آورد

 

دوستی با کتاب در بازدید علمی از باغ کتاب 21 آبان

 

 

جشنواره توپ های رنگی رنگی در خانه کودک (بارش برف) 28 آبان

 

 

تخلیه انرزی در اردوی تفریحی و جذاب شهربازی هروی 5 آذر

 

 


آشنایی با عناصر طبیعت و لمس آن‌ها از نزدیک از اهداف بزرگ برگزاری اردو است  که محیط خارج از مدرسه و بیرون از محدوده ی فعالیت های روزمره و در فضایی کاملاً متنوع، مساعد و بانشاط برای کودک بسیار جذاب خواهد بود و ورزش، تحرک، تفریح، نشاط و در یک کلام تخلیه انرژی را برای کودک به ارمغان خواهد آورد و این یعنی همان رهایی از یکنواختی آموزشی و تجربه عملی آموخته‌ها در دل بستر فیزیکی اردو که به نوعی در پرورش خلاقیت کودک نیز موثر خواهد بود.


آشنایی با مفهوم استاندارد و سیب سلامت در اردوی مهارتی فروشگاه اتکا 12 آذر

 

 

متربک شدن فرشته های زمینی مان در هوای معنوی امازاده اسماعیل چیذر 19 آذر

 

 

آشنایی با پوشش حیوانات در اردوی علمی دارآباد 10 دی

 


تقویت هوش هیجانی از طریق ارتباط مؤثر با هم سالان را به راحتی میتوانید در تعاملات کودکان در محیط های خارج از مراکز اموزشی تقویت کنید و معجزه اردو را در این مورد در کودکان ببینید

 

متنعم شدن عزیزانمان در هوای معنوی امامزاده زید 15 دی

 

 

دوستی با دکتر مهربان در اردوی مهارتی دکترلند 24 دی

 

 

یک دنیا شور و نشاط در شهربازی هورا پارک 1 بهمن

 



تعلیم و تربیت در بطن خود فرآیندی است كه دستیابی به اهداف آن مستلزم انعطاف پذیری، توجه به علایق و استعدادهای بچه ها و استفاده از فعالیت های طبیعی است. چنین بینشی باعث شده است كه امروزه در بسیاری از كشورها، تعلیم و تربیت در هوای آزاد، یا آموزش در اردوها مورد توجه قرار گیرد. تمرین مهارت حل مسئله و مدیریت بحران در کنار تقویت اعتماد بنفس و تمرین مسوولیت پذیری از دستاورد های بزرگ برگزاری اردو است که احتمالا بیشتر مسئولین اموزش مراکز آموزشی به آن اذعان خواهند کرد.


تنفس در هوای معنوی امام زاده صالح تجریش 8 بهمن

 

 

سفر به سرزمین گیاهان معطر در اردوی مهارتی بازدید از عطاری 15 بهمن

 

 

سیر و سفر در کهکشان راه  شیری در بازدید علمی از آسمان نما 30 بهمن

 



خانه کودک مشکوه همیشه در تلاش است تا با برگزاری یک اردوی استاندارد در قالب های منسجم تفریحی ، مذهبی ، بازدیدهای علمی-مهارتی و آشنایی با مشاغل فرصتی را فراهم آورد تا کودکانمان به بالاترین سطح اهداف اردو دست یابند.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران