آموزش

ساخت کاغذ


خلاصه :

روش ساخت کاغذ

مه ما می‌دانیم که کاغذ فاسد نمی‌شود، بنابراین تفکیک و بازیافت کاغذ در خانه، محل کار و مدارس بهترین روش قبل از ترکیب شدن کاغذ با دیگر زباله ها و پسماندها می‌باشد. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که بازیافت کاغذ در خانه چگونه انجام می‌شود با ما همراه شوید تا در این زمینه به آگاهی و دانش شما بیفزاییم.

در حال حاضر کاغذ جزو عظیم ترین صنایع مصرف کننده انرژی در جهان می‌باشد و رتبه پنجم این حوزه را به خود اختصاص داده است. همچنین این صنعت جهت تولید یک تن محصول، آب زیادی مصرف می‌کند و می‌تواند منجر به آلودگی زیست محیطی شود. این در حالی است که میزان مصرف کاغذ در کشور ما سالانه حدود ۵۲۰ هزار تن می‌باشد.

[/box]

چرا امروزه بازیافت کاغذ در خانه بسیار آسان است؟!

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نه تنها مصرف کاغذ در زندگی روزمره ما کم نشده بلکه بسیار افزایش یافته است. متأسفانه در بیشتر مواقع بعد از مصرف کاغذ، آن را دور می‌اندازیم و به فکر بازیافت و استفاده دوباره از آن نیستیم.

بهتر است بدانید که با بازیافت هر یک تن کاغذ باطله از قطع حدود ۱۷ اصله درخت جلوگیری می‌شود. تولید کاغذ از کاغذهای باطله، سود بسیاری به همراه دارد و قطعاً موجب اشتغال زایی می‌شود. شما بایستی کاغذهای باطله را از دیگر زباله ها تفکیک کرده و آن‌ها را به افراد یا سازمان هایی که کاغذهای باطله را جمع آوری می‌کنند تحویل دهید. بسیاری از شرکت ها وجود دارند که با دریافت پسماندهای خشک در درب منزل مشتریان، علاوه بر آسان تر کردن کار بازیافت کنندگان، به آنان هزینه نیز پرداخت می‌کنند.

[quote]

آیا می‌دانید؟!

  • در حال حاضر اصفهان با

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران